- sjuk och QP.

QP cheese och +meny, cola att dricka. Fast jag åt inte allt, fråga Martina.

Nu har jag varit förkyld i en vecka snart, och det började urarta i fredags. Idag är jag dock på bättringsvägar och det glädjer mig för inte orkar jag sitte inne och vara sjuk för ikväll är det jobb med Martina. Jag skrev en liten kärleksförklaring till henne på fejan igår. Hon blev rörd och började gråta :)
 
"Du är störd i huvudet, och det är jag också. Vi tänker lika och klickar samtidigt. Vi jobbar på samma ställe och hade jag fått välja hade jag bara jobbat med dig. Vi festar tillsammans och får minnesluckor samtidigt, vilket inte alltid är så jävla bra när man ska gå igenom vad som hände under kvällen. Jag älskar dina idiotiska kommentarer, när du leker Filippa Bark, när du står 10 centimeter från mig trots att jag inte är SÅ närsynt, när du lagar mat till mig, när du tar läsken och jag disken, när du berättar att Leia tagit dina använda trosor och legat på dem hela natten så det enda hon gör nu är att lukta f*tta, att du alltid somnar, att du tar första rundan och jag andra, att du är 2 dagar äldre än mig, att du ser ut som en kines precis som jag, att jag får vara hos dig när jag vill, att du älskar sex ungefär lika mycket som jag, när du gör golvdansen när du står själv på dansgolvet, när vi är ute och du stoppar ett finger mellan benen och frågar om jag vill lukta, att jag får ta på dina bröst precis när jag vill, att du kastar broccollibollar på mig så hårt att jag får blåmärken, att du såg på mig att jag mådde bra den gången jag åkte in på akuten i Spanien så vi slapp betala, att du skiter hjärtformade bajsar, när du skjuter upp ett finger i min röv och Marko tar all cred för det, att du bajsar med dörren öppen på jobb, att du låter mig röka från fönstret i ditt kök bara för du inte vill att jag ska stå och frysa där nere, när jag får låna ditt lippe, att jag alltid vet när du är på lurven då du kör ditt fyllesmile. Och såklart dig ♥."

Nu är jag så jävla idiothungrig så nu tackar jag för mig och mina skills att skriva kärleksförklaringar.
Xoxo, J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0