- jo med tjena.

Det var visst ett tag sen jag skrev här. Vad hände? Var är glöden, passionen? Äh, whatever...

Våren är iallafall här och det glädjer mig innerligt, trots att det är snorkallt om nätterna. Tog en powerwalk med Challisen imorse, vid elva. Vi gick Gågatan ner till Centralen och vek av vid Bo01. Gick inom Pulla på Pressbyrån och satte oss sedan på trädäcken, där vid båtarna. Helt vindstilla och sååå mysigt. Väl där kedjerökte vi och solade om vart annat. LOVING IT!

Nu när man har slutat bita på naglarna, som för tillfället är bruna, (nej, jag har inte grävt i analen) känner man nackdelen med det hela; det blir en massa felskrivningar på datan. Så ni vet...

Nästa vecka är det Jönköping som gäller, mellan torsdag och fredag. Ska upp på en arbetsintervju. Ja, jag vet att ni/du/vem som nu läser denna bloggajäveln tänker att "vafan ska du i Jönköping och göra? Typ världens ende" men jag känner ändå att jag inte forlorar något på att åka upp dit och gå på en intervju, absolut ingenting. Möjligtvis pengarna till biljetten upp och ner, men inte mer. Ska åka upp dit med Alex (som på fredagen ska vidare till Göteborg och Lina utan mig.) och ska sova hos Becki som pluggar där uppe. Ett dygn borta från Malmö, det ska jag nog klara. Jag åker hem på fredag morgon/förmiddag igen för på kvällen väntar det förfest och födelsedagsfirande hos Martina och sen utgång. GÅR JU BARA INTE ATT MISSA! För att sen på lördag se syster Jill gifta sig, wie. De ska gifta sig hemma i deras snygga och nyrenoverade hus så någon brudtärnejävel blev man inte. Syster Kamilla, gifta sig? Inte? Nä okej...

Det var det stora som händer nästa vecka. Nästa vecka igen händer det något storslaget, något utöver det vanliga. Jag fyller 21 på Långfredagen och jag luktar lite förfest hemma hos mig och sen utgång. Ja gud vad trevligt. (Nä jag stavar inte gud med stor g, för han/hon/den/det finns inte!)

För er som följer min mycket väl uppdaterade blogg så vill jag bara konstatera att hela menyn är äten.

Nu tänkte jag säga hejdå till er och gå tvärs över gatan.
Tja'rå, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0