- en hel helgs jobb.

Men det är inget ovanligt :) och jag jobbar bara kvällar så ingenting denna helgen innebär rubbad dygnsrytm.

Ikväll efter jobb sticker jag hem till Alex och de andra som är där och säger hej. Det blir helt konstigt när man jobbar som jag gör. Man missar kort- och spelkvällar, bio, häng på Möllan, bowling, förfester och fester. Det blir så dumt. Plus att Alex, Challe och Tora åker till Mallorca i början på maj och Kroatien 25 juli- 7 augusti. Jag blir så lack. Sen samtidigt vill jag inte boka någonting än för jag har ingen aning om hur det kommer bli med jobb i sommar. Men det löser sig! Jag har iallafall bestämt en veckas semester uppe i Göteborg hos Lina, punkt slut. Inte så tokigt faktiskt.

Håkan! Om du läser detta så undrar jag om du skulle vilja föra mig en tjänst och följa med mig till IKEA om en veckas tid. Mamma ska ha en fet spegel i födelsedagspresent och det är inte så smidigt att sitta med den på bussen. PUSS!

Nu är det duschen som gäller, sen börjar jobb 16.45.
Puss och annat skönt, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0