- det var väl ett jävla tag sedan.

Jag kommer inte riktigt ihåg sist.

En del har hänt iaf. Jag har gått och blivit frisk igen. Dock har jag sprängande huvudvärk, men det är nog bara för att Martina satte sin armbåde i ögat/näsbenet på mig. Jag har jobbat, jag har varit ledig, jag har fått jobberbjudande, jag har myst med QP cheese, kedjerökt, supit mig själv undet bordet (det var ju ingen som ville ta tequila med mig, så då får jag väl dricka upp den själv!), jag har däckat, jag har skrattat, jag har gjort bort mig big time, jag har skrivit kärleksbrev, jag har gjort en inbjudan till den 2 april, och lite till... Inte jätteviktigt.

GALAPAGOSÖARNA <3

Jag orkar inte mer, det var inte kul att skriva.
Hej och hå, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0