- nej, jag tror inte det.

Jag är hemma i Malmö igen och har varit i 2 dygn. Det är delat. Ingenting har förändrats, allting känns likadant. Tråkig stad. Allt från vad Göteborg är. Det är det bästa. Förutom allt tråkigt med att vara hemma igen finns det positiva saker också, som att jag numera har mina vänner nära mig igen. Men ändå... FUCK! Jag kan inte släppa det.

I vilket fall som helst. Jag var på Slagt i fredags, med Alex, Challe, Kim och Paula. Vi började med förfest hemma hos Alex på Fridhem, hur kul som helst. Sen bar det av och taxiresan dit var sinnes. Challe var och är inte klok någonstans. Slagt var grymt! Inte varit där sen de stängde ner förra året, på midsommar. Från att ha varit där med Alex i princip varje helg så bara stänger det och vi hade ingenstans att gå. Det var kul! En Slagt-reunion med mig och Alex. Funny!

ewarsedtrcibyipnuoipmo,kmnbgvyc86irtufy. Jag är tom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0