- finner inga ord.

Jag är just nu så lycklig att det verkligen inte finns. Igår var en sjukt rolig kväll! Jag, Anton och Jonas började lite nätt hemma hos mig och Anton, sen bar det av till Vino Pasta 3 där det var avslutningsmiddag med klassen. God mat, god dricka och sjuka skratt. Efter vi hade suttit där i x antal timmar gick jag, Anton, Malin och Jonas till Peakcock där vi var i ungefär en halvtimme, drog till Sticky istället. Anton och Malin stack tidigt och kvar var jag och Jonas. Ja jävlar vad det dracks. Efter det fick Jonas för sig att vi skulle vidare och jag är ju inte sen med att hänga på. Vi skulle till Parkern med körde (taxi!) förbi Berså och såg att det var öppet (dock hade Oskar den lilla ljugarN sagt motsatsen). Klart vi gick in! Ca. 20 minuter var vi där och x antal (gratis) Hubba Bubba-drinkar rikare. Tack Fadde! Och taaack Jonas för att du är så stor i mun och inte kan vara tyst om någonting. Så, nu vet hela Berså var jag höll hus i lördags och söndags.
     I vilket fall som helst... Efter det fick jag lite smått panik för mina cigg var slut och jag hade inte ett öre på mig, så jag stannade varenda taxibil och fråga efter cigg. 2 funna! Tog sen taxi hem till mig och Anton där Anton sov sedan långt tillbaka. Han är helt omöjlig att väcka, tro mig när jag säger det. Det ena ledde till det andra och så var jag där. Som Anton uttrycker sig: "Josefin, du är lort". Vad ska man göra?!

Herregud, glömde nästan att skriva det viktigaste. JAG FICK MVG! Alltvå MVG på hela kursen. Jag tror jag smäller av. Jag är så glad :) - och ikväll väntar Ministry of Sound!

F.Y.I så är det sjukt nice att åka buss. Sitter på bussen påväg till Malmö nu, och vad skulle jag då gjort utan min bebis? Just det, inget!

Glad över att komma hem och träffa mina älskade, men samtidigt sjukt sorgligt att bara åka från Göteborg och de jag har tillbringat 4 veckor med. Vi har blivit så tajta, det trodde jag inte. Jag kommer att sakna Natalis och mina pratstunder/ rökpauser, kommer sakna dig big time! Kommer sakna Antons och mina jag-pallar-inte-plugga-samtal och våra fylletåg. Kommer sakna Jonas idioti. Jag har nog aldrig träffat en roligare och vimsigare människa. Jag kommer att sakna Malin och hennes "positiva" inställning till allt-jävel. Kommer att sakna Louise fingeravtryck på baren, och att hon skrattar åt allt jag gör, typ. Kommer att saknar Johan också, såklart. Men framför ALLT, kommer jag att sakna Tommys träningsvärk och städning. Jaja, Gud bevars... Vi ses snart igen!

Nu ska jag sova, tänkte jag. Blev inte så mycket av den aktiviteten inatt.
Xoxo, J.

Fan, glömde. Kommer självklart att sakna vår lärare Daniel också. Sjukt grym, proffsig och rolig. You totally rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0