- blandade känslor.

Idag har det varit press på hög nivå i skolan. Det började med drinkprov, som gick strålande. Efter det väntade slutprov i flair, bar och free pouring. Flairen klarade jag bra, men har möjlighet till ett högre betyg i det så ska fixa ihopa ett moment alldeles strax. Baren gick väääldigt bra. Fick 94% (och mvg är 95%) pga av overpour på nån drink. Jag är glad ändå! Free pouringen som är så in i helvetes svår klarade jag inte, ungefär som alla andra. Av alla de som gör detta free pouring test så är det max 10% som klarar det. Jag var inte sååå långt ifrån, gick bättre än förväntat.

Nu är jag, som jag antar att ni förstod, äntligen hemma. Hemma och borta från all snö och slask. Kunde det inte bara INTE snöa? Lite less på detta väder nu. I vilket fall som helst... Jag ska snart laga middag, dvs. makaroner och ketchup, yummi. Efter det är det avstängd tv, avstängs mobil och all koncentration på vodka, rom, gin, tequila, öl, whiskey, vin, champagne, likör, bitters och alla de 100 drinkar vi lärt oss. Imorgon är det slutprov och får jag under 90% så ser ni inte mig fler gånger, för jag SKA HA det. Plus högre betyg i flairen. Synd bara att det är så jävla lyhört här. Tror inte grannarna uppskattar flaskkastning inomhus. Framför allt inte när den åker i golvet.

Hahah! En rolig sak. Jag skriver mer sen. Back to the studies!
Xoxo, J.


Kommentarer
Postat av: Natali

Du är bra och duktig och det kommer gå superb för dig, det vet jag, jag bara vet <3

2010-01-27 @ 17:46:20
Postat av: Natali

och det har ju gått asbra på de andra proven för dig med så jag är säker på att du kommer få det betyg som du vill ha <3

2010-01-27 @ 17:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0