- snélugg i örat.

Charlotte, Charlotte... Anna Charlotte Ericsson, den sjukaste personen i världshistorien som alltid lyckas få en att skratta, ibland på egen bekostnad. Jag trodde, i förrigrår, att jag skulle avlida av krämpor i magen så mycket jag skrattade, jag fick inte luft. Challe har långt hår, ungefär till mitten av ryggen. Helt plötsligt får jag syn på två tussar vid öronen som är ca. 10 cm. var, klippta rakt av. Jag frågar vad det är och Challe svarar allvarligt att hon skulle klippa snélugg men att det inte gick så bra. HAHA, alltså va? Snélugg i öronen? Nej, hon skojade, men för en sekund eller fem så var jag bombsäker på att hon menade allvar. Sinnes <3

Idag for jag upp ur sängen 10.30, pigg som ett litet ekollon. Det är någonting som känns bättre idag, till skillnad från alla andra dagar. Jag kan dock inte sätta fingret på vad. Kan sätta mitt liv på att det går över till imorgon. Jag ska snart ut och lämna ett CV där de behöver personal, dock inte en bar. Jättesvårt att få bartenderjobb nu på vintern när det inte är någon som har uteservering. Det kommer, det kommer. Tänkte kila iväg och göra det nu. Och sen handla vitaminer på en Hälsobutik. Jag äter ju inte kött och har nu tappa en del hår, så lite kosttillskott är nog aldrig fel, + lite smalmat.

Vi hörs senare små söta ekollon!
Xoxo, J.

Kommentarer
Postat av: challe

hahaha du dödar mig!

2010-02-01 @ 14:29:13
URL: http://finest.se/userBlog/?uid=35224

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0