- lyckad kväll.

Dock med några snésteg. I fredags åkte jag till Martina ganska tidigt. Mötte upp henne i Limhamn för lite träning, sen in på Willys för att handla till oss mat för kvällen. Vi kom hem, lagade störgod mat, hoppade i duschen, gjorde oss i ordning i lugn och ro. Drack vin och pratade om allt som hade med droger och barn (inte tillsammans!) att göra. Vid 22.30 tog vi en taxi till Sövdeborgsgatan 27 och Figge för lite extra förfest. En timme eller två efter vi anlänt tog vi taxi till Hipp där vi mötte upp Andreas. In på Hipp, beställa massa öl och shot. Dansa lite. Sen får fulle-Josefin för sig att hon ska på andra äventyr, vid Davidshall, FAST hon skulle sova hos Martina eftersom att hon hade alla sina saker där. (Kunde jag inte bara stannat på nr. 11? Var jag tvungen att öka med 1?) Jaja... Efter det inte så intressanta äventyret ringer jag till Martina och kollar så att de är hemma, och frågar om de vill ha mat, vilket de ville. Går in på Stippes, beställer och ringer taxi. Sätter mig i taxin och ringer till Martina. Svarar hon på de 20-30 samtal jag ringer? Klart inte! Taxin kör fel men kommer till slut till Rabygatan 73 i Limhamn. Martina svarar fortfarande inte. Inte Alex, Challe, Axel eller Challe 2 heller. Där satt jag,; 800:- fattigare, 3 måltider rikare, ciggen började sina och batteriet på min mobil var snart långt borta. Gör ett sista försök och ringer Håkan. H: "var är du?" J: "utanför Martina och hon vääägrar att öppna, och jag vet inte vad jag ska göra" H: "ska jag hämta dig? Vill du sova hos mig?" J: "JAAA!". Martina hade minsann dålig samvete och ångest dagen efter, vilket hon skulle ha. Jag blev iallafall bjuden på pizza och en skön slappedag. Tänk så hade min mobil dött när jag satt utanför Martina. Jag hade ju varit körd då! Ingen kod in, inga pengar, INGENTING! Aja, gjort är gjort och kommer aldrig mer tillbaka.

Efter helgens bravader har en ny vecka börjat och jag startar den med en ledig dag. Just nu står Vega bredvid mig och snurrar på helikoptern han precis byggde. Vi ska på bio sen :) - Prinsessan och Grodan väntar! Den lilla snobben har kläder i massor, leksaker i mängder och dyra vinterjackor med päls på. Enda barnet? Det märks. Mosters favorit är bortskämd och det ska han vara :).

Resten av veckan består ungefär av jobb, jobb och jobb. Tis 16.45-23, ons 22.45-05, fre 23.45- 07, lör 23.45-07 och sön 16.45-23. JA!

Nu ska jag hoppa i duschen hade jag tänkt. Vi kanske hörs senare!
Xoxo, J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0