- hängpattar och dylikt.

Japp japp! Vega är hos mig och mamsen och har varit sedan i måndag morse. Han är bra söt, dock med en väldans atityd. Häromdagen när jag precis hoppat ut ur duschen och satt på mig underkläder fick Vega syn på mig och brast ut i skratt. "Hahah, vilka hängpattar du har Jossan". ETT: du är 7 år, använd i såna ord. TVÅ: ska du nödvändigtvis säga något om någons pattar så använd ordet bröst. TRE: det har jag inte alls det :(. Igår kom han hem överlycklig. Han och mamsen hade varit på stan och handlat lite. Eller ja... Lite var väl inte rätt ord. Han skulle visa allt han hade fått men allt gick undan så jag hann inte se någonting. Självklart var jag ju tvungen att hjälpa honom att packa upp allting. 
     Är just för tillfället själv hemma med mister V. Jag hör konstiga, brummande och höga ljud inifrån vardagsrummet. Kan det vara Vega som leker med sina gubbar? Star Wars, Ben 10, Transformers, Batman eller Spiderman?

Imorgon spelar Neyo på Baltiskan och jag har en fribiljett. Ja, en. Inte dösugen på att gå själv. Kunde Kamilla (syster backstage) fixa en till så skulle Alex med :) dock inte alls troligt att det blir så, nä!
     Påtal om Neyo så jobbade jag med Martina igår och när vi hade som absolut minst att göra kommer 3 mörka, snygga killar in. WOOOH tänkte både jag och Martina. En av dem stod och snackade med oss och bla bla bla. De var tydligen här med Neyo, och bodde på Hilton. I vilket fall som helst så gav den snyggaste av dem sitt nr. till Martina. När de går ut från Stippes rusar både jag och Martina upp till diskrummet. Skriker, hoppar, jublar och skrattar. Ungefär som två tioåringar. Men fy fasen vad kuuul :) YOU GO!

Tja'rå!
Xoxo, J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0