- alla hjärtans jävla dag.

Det enda roliga och positiva med denna dagen är att Vega fyller år, och idag fyllde han 7. Egentligen är det väl inget speciellt? En dag med lite extra romantik? Äh, det ska vara en vardaglig sak tycker jag. Jag har, utan pojkvän, haft en strålande kväll med Martina på jobbet. Tjejen är sjuk i huvudet. Inatt, då vi också jobbade gick hon förbi mig och Ladi och sa "jag kommer snart, jag ska bara på toaletten och klia mig på klittan och spela tamburin", och idag gjorde hon en dans till det. Skrattade är bara förnamnet. Fick huvudvärk av syrebrist. Störd tjej!

Jag orkar inte skriva mer nu. Ska återgå till tv-programmet Onskan, det var väldigt intressant!

Vi hörs mer i veckan :)
Xoxo, J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0